tiistai 15. marraskuuta 2016

pulla porsas

en oo kirjotellu pitkään aikaan.
on ollu kisoja,kokeita ja läksyäki
on tullu ihan hirveesti🙈

paino oli eilen vaatteet pääl ja juuri
syötynä (äiti pakotti syömää😢)
56.9 kg😱🆘 



oon päättäny laihtuu hinnalla millä hyvänsä
2 viikon aikana 2-4 kg🙊 en ymmärrä et
miks jotku saa olla sellasii 155/35 kevyitä
keijukaisii mut mä oon tälläne jättiläis norsu!

yks mun kaveriki haukku mua pulla porsaaks,
vaik olin just kertonu et yleisurheilu on mun
lempi harrastus, ja et treenit lisääntyy😓😔
noh, haluun nähä sen ilmeen kevään koulu
uinneil, sil jos mun suunnitelma onnistuu
painasin sillo jottai 38-44 kg😍

alan tekkeen nyt lihaskuntoo ja läksyi mut
yritän keretä kirjottelemaan lissää😛

2 kommenttia:

  1. Mites ananas strong on toimimu ja millon taas kirjottelet ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla vaihtu puhelin ja on ollu kilpailuja nii en oo siks vähään aikaan kirjotellu ja siis ananas strong toimi iha hyvi, mut se loppu sika nopeesti:)

      Poista